مامانا چند هفته مشخص میشه سزارین یا طبیعی هستیم

۵ پاسخ

مال من ک از هفته ۱۸ مشخص شد بخواطر شراطیتم حتما باید سزارین بشم دکترم گفته تو ۳۶ هفته

دکترم برام تو 33هفته سنو نوشت ولی گفت دو هفته دیگه برو زود نرو چون ممکنه بچه دوباره بچرخه دو هفته بعد 35هفته و یک روز بودم که یک ساعت قبل سنو یه درد مث انقباض زیر شکم داشتم چون بچه بریچ عرضی بود سنو که دادم گفت سفالیک شده

از نظر بریچ یا سفالیک بودن هفته ۳۷ مشخص میشه سونوی اخر.. باقی شرایط ام ک یهو احتمال داره اورژانسی سزارین اینا بشه

مشخص که نمیشه به خیلی چیزا بستگی داره موقعیت بچه تا هفته ۳۷ پاره شدن کیسه اب مدفوع کردن بچه زایمان زودرس و …

دقیقا سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری