۹ پاسخ

عزیزم اول برو یه ازمایش ازش بگیر بعد اگه دکتر گفت حتما دستگاه بگیر چون راهش دستگاهه ، قطره بیلی استاپ بده و شیر فراااااوان اگه شیرت کمه شیر خشگ بده تند تند با فاصله کم بهش بده نه اینکه یه باره زیاد بهش بدی ،،،دمای اتاق زیاد نباشه ،،ادرار و مدفوع اش که زیاد شه دفع میکنه

برو دکتر اطفال بیمارستان

کدو سبز بگیر آبشو بگیر کامل جدا اول تو کدوها بخوابونش بهش ندی فقط حمومش بده با آب کدو کدو هم بزن به بدنش یه چند دقیقه ای بعد تا میتونی شیر بدش تا ادرار کنه و دفع بشه تموم میشه ان شالله

هر چی شیر بیشتر بخوره و دفع داشته باشه میاد پایین
روز ۳ تا ۵ هم میبری پزشک اطفال دستگاه می‌ذاره میزان زردی رو میگه بهت

زردی که اکثر بچه ها دارن نگران نباش شیر زیاد بده بهش تا دستشویی کنه زود زود تا ۴۰روز زردیشون کلا از بین میره
اگه خیلی زیاده زردیش ببرش دکتر

خب ببز دکتر چیز غیر طبیعی نیس یا دارو میده یا دستگاه

تند تند شیر بده بهش

آزمایش ببر انجام بده

ببر دکتر میگه زیاد یاکمه

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی