زردی بچم 22عه بستری کردنش دوروزشه ،تجربه ای داشتید

۳ پاسخ

ایشلاه بیاد پایین برا پسر منم ۱۵ بود گذاشتیم دستگاه بعد ۱۰ روز باز آمد ۱۵ بعد دکتر دکتر قرص داد گفت شیرت قط کن چهار روژ شیر خشک بده هر شب نصف قرص بریز داخل شبر بده بهش دادم ولی تو شیرت قط نکن خاستی اسم قرص رو میگم چون بچت لت سه روژشه نمی‌گن اسم قرص باید بالا ۱۰ روز باشه میگن با دستگاه میره

بهش شیر خشک بده بهتر از شیر خودته.بستری شده خیالت راحت باشه دکتر بالاسرشه بهش دارو میده سریع میاد پایین

چقد بالا رفته
دخترمن تو پنج روزگی ۱۸ بود دستگاه اوردم خونه دوروز زیردستگاه فتوتراپی بود اومد روی ۱٠ و اینکه شیرخشک دادم الان بعد یک ماه صورتش زرد بود الان بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی