۱ پاسخ

ما اول تو زودپز پیاز داغ میکنیم بعد ادویه و دمبه و گوجه زیاد میریزیم تفت میدیم بعدم گوشت و میریزیم و میزاریم حسابی بپزه
بعد آب گوشت و موادشو میریزیم ت قابلمه برنج ایرانی میریزیم روش و میزاریم دم بکشه

سوال های مرتبط