کی گوش های دخترم سوراخ کنم؟؟؟

۵ پاسخ

بعد یکسالگی

من یه هفته بعد از واکسن دوماهگی با انژوکت سوراخ کردم

دکترا میگن باید بعد ۶ماه سوراخ کنید

من این هفته میخوام ببرم

من گذاشتم برای ۳-۴ماهگی که یکم لاله گوشش بزرگتر بشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان نلین💕✨ مامان نلین💕✨ ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان زینب❤️یلدا مامان زینب❤️یلدا ۶ ماهگی