من تو ارومیه هرجا بردم گفتن شش ماهگی باید بیاری قبول نمیکردن
من دخترام بزرگن هنوزهموزه سوراخ نکردیم گوشاشون
من بعد واکسن دو ماهگی که تبش خوب شد سوراخ کردم.قبل دوماهگی میگن خوب نیست.چون بچه بدنش تحمل عفونت رو نداره ممکنه عفونت کنه
والا من دختر بزرگم ماشاالله تپل بود و درشت ۴۰ روزش بود سوراخ کردم اصلا اذیت نشد دختر بعدیم یه ذره گریه میکرد ۳ ماهگی سوراخ کردم هی دست مینداخت ولی چن روز بود اونم زود خوب شد
من ۴۰ روزش بود سوراخ کردم اصلا اذیت نشد خوب بود
منم ۶ ماهگی سوراخ کردم
۶ ماهگی چون قبل اون ممکن گوش تغییر کنه سوراخا جاش عوض شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.