عزیزم برا جشن چهل روزگی ببرش 😍
نه هیچ اشکالی نداره اتفاقا فصل بهار بهترین فصله برای سوراخ کردن
من ۴ سالگی سوراخ کردم
من ده روزه بود سراخ کردم زود هم خوب شد هر لحظه وازلین میزدم🫠
من پنج روزگیش سوراخ کردم اصلا حالیش نشد آخه دختربزرگم سه سالگی سوراخ کردم اذیت شد عفونت کرد گذاشتم خوب شد باز سوراخ کردم
۴۰دراومد سوراخ کن
هنوز ک زایمان نکردی خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.