۷ پاسخ

عزیزم برا جشن چهل روزگی ببرش 😍

نه هیچ اشکالی نداره اتفاقا فصل بهار بهترین فصله برای سوراخ کردن

من ۴ سالگی سوراخ کردم

من ده روزه بود سراخ کردم زود هم خوب شد هر لحظه وازلین میزدم🫠

من پنج روزگیش سوراخ کردم اصلا حالیش نشد آخه دختربزرگم سه سالگی سوراخ کردم اذیت شد عفونت کرد گذاشتم خوب شد باز سوراخ کردم

۴۰دراومد سوراخ کن

هنوز ک زایمان نکردی خواهر

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی