۹ پاسخ

واسه همین نمیرم‌هیچوقت سمت طبیعی اه🤦‍♀️

اخی عزیزم منم درد زیادی کشیدم اخرم بدنم همکاری نکرد وسزارین شدم....

دقیقا عین زایمام اول من

ای خدا عزیزم چقدر اذیت شدی من زن داداشم معاينه شد گفتن چسبندگي لگن داره دیگه زود بردنش اتاق عمل

وای کدوم بیمارستان بودی

کدوم بیمارستان بودی

اخ عزیزم خدا لعنتشون کنه چقد اذیت میکنن😪

وای مثل من امپول فشار زدن اخر بچه قلبش افت کرد سزارین شدم

چرا افت کرد؟

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری