۳ پاسخ

منم جدیدا اونجوری میشم

من از سه ماهه ی دوم شروع شد الان بیشتر شده همش احساس خیسی دارم باید دستمال بکشم😫 برا منم دقیقا عین آبه

برای منم ازهفته 25شروع شدرقیق شد دهانه رحمم بسته یودودکترگفت خوبه چیزخاصی نیست نمیدونم

سوال های مرتبط