۵ پاسخ

۵ماه و ۲ هفته خوبه

از وقتی دکتر متخصص تحت نظرش بگه عزبزم

دکتر تشخیص میده ، سرخود شروع نکن

در اصل ۶ ماهگی
من ۵ ماه و ۲۰ روز با فرنی شروع کردم

هنوز زوده اگه وزنش اوکیه
من یه هفته دیگه ۵ ماهش تموم میشه امروز شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۷ ماهگی