او خودا
وای خواهر گفتی پسر منم همش گریه میکنه خیلی زیاد😭با مادرشوهر تو یه ساختمونم بدبختی هر لحظه میاد خونم میگه بلد نیستی بچه رو نگه داری گریه میکنه😭بچم طفلی هم رفلاکس داره هم کولیک داره هم کلیه اش مشکل داره دارو مصرف میکنه
وای نگو تروخدا من امید داشتم چهار ماهه بشه دیگه تموم میشه این گریه ها و نق زدناش 😩
چرا گریه میکنه کولیکه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.