۱ پاسخ

شاید چونوهنوز کوچیکن چیزی نمیتونن بخورن دفع ندارن ،آب بزار بخورن ،،گوچه وخیار ،گاهو خیلی ریز کن بزار بخورن

سوال های مرتبط

مامان 💟 پرنسس مانیسا مامان 💟 پرنسس مانیسا ۶ سالگی
مامان 💟 پرنسس مانیسا مامان 💟 پرنسس مانیسا ۶ سالگی