۳ پاسخ

برای منم همینه یه روز اصلا نمیاد فرداش یه دفعه میاد

طبیعیه منم سزارین بودم الان ۳۲ روزه زایمان کردم ی روز خونریزی دارم شدید ی روز ندارم

طبیعیه دگ تا ۴۰ روز ادامه داره

سوال های مرتبط