آره بابا طبیعی تا چهل روز همینطور کم و زیاد میشه نگران نباش
من زایمانم طبیعی بود منم هی خونریزیم کم و زیاد میشد یک روز در حد لکه بود یک روز زیاد بود بله طبیعی هست فقط میگن تباید لخته خون دفع کنی خطرناکه
اره طبیعیه نگران نباش خونریزی گاهی قطع میشه گاهی زیاد میاد ک دوتا پد هم جوابگو نیس گاهی کم میاد
اره طبیعیه نگران نباش
طبیعیه
فشار به شکم نیاوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.