خانوما بعد انومالی چند هفته ازمایش قند باید داد ؟؟

۷ پاسخ

از ۲۴هفتع تا۲۸وقت هس

دکتر من گفت بهترین زمان ۲۵ تا ۲۶ هفته
خودم هم ۲۵ هفته آزمایش دادم

ازمایش قند و ۲۴ تا ۲۸ هفته میدن دیگه
دکترت مینوسه برات دیگه

24 دادم

من 28 هفته دادم

۲۴تا۲۸هفته من۲۵هفته وخورده ای رفتم

۲۴تا۲۸

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری