سلام . درد پریودی هی بگیره نشانه چیه؟؟؟

۲ پاسخ

من یه روز کامل داشتم
فرداش دکتر رفت ان اس تی گزاشت انقباض نشون داد
بستریم کرد
بعد شیاف داد گفت باید استراحت کنم چون طول سرویکسمم پاینن اومده بود

انقباضه
برو زایشگاه عزیزم پشت گوش ننداز

سوال های مرتبط

مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی