مامانا برا بیمارستان قنداق فرنگی بردارم یا آغوشی

۵ پاسخ

آغوشی بهتره چون دیگه هوا ک گرم شده و اینکه کریر هم ببر حتماً

قنداق سوئیسی گرفتم میبرم چون اینجا اردیبهشت دیگه گرمه
اگر سمت شما سرده فرنگی ببر

من قنداق سوئیسی یا همون آغوشی میبرم

اگ هوا خنکه قنداق فرنگی بگیر .
من ک بچم تابستون دنیا میاد دیگ قنداق فرنگی نگرفتم آغوشی سوئیسی گرفتم تو اون میزارم

قنداق فرنگی
آغوشی من بردم استفاده نشد

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد