۶ پاسخ

قنداق سوییسی یا کری کات

پتو دورپیچ چون اواخر خرداد هست گرمه

پتو دور پیچ. قنداق سویسی و کریر

قنداق فرنگی که اصلا نگرفتم، قنداق سوییسی گرفتم ک کسی خواست بغلش کنه با اون بگیره بچمو..
تو بیمارستانم کریر و رو انداز موسلین(تیر به دنیا میاد بچم) ولی محض احتیاط پتو دورپیچم برمیدارم

من پتو دور پیچ و آغوشی
قنداق فرنگی الان گرمه من نگرفتم خدایی

پتو دورپیچ و قنداق سوییسی

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد