منم دو روز بود کامل حرکاتشو حس میکردم از دیروز اصلا هیچی حس نکردم . زنگ زدم منشی دکترم خدا خیرش بده جواب داد گفت اصلا تو این هفته ها مهم نیست . همین که هر چند روزی حس کنید کافیه .
منم اینجوریم بعضی روزا هیچی بعضی روزا پشت هم یچیزایی احساس میکنم
منم مثل شمام چن روزیه قشنگ حرکتاشو حس میکردم ولی امروز فعلا حس نمیکنم
منم همینجورم الان دوسه روزه چندتا حرکت ریز فقط داشته
منم اینطوریم یروز به شدت لگد میزنه یهو دو سه روز شاید یبار لگد بزنه
من هفته شما نیستم ولی مثل شمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.