بله من مورفولوژی همسرم صفر بود واریکوسل داشت بعد ۳ سال و نیم اقدام باردار شدم دقیق همون موقع ک فکرشو نمیکردم. اصلاااااا. معجزه شد
مگه شوهرت خوب نشده ؟؟؟
من همسرم دکتر میگفت تعداد اسپرمش کمه ولی من باردار شدم
اره من
ولی احتمال سقططط خیلی بالاس چون دوبار سقط کردم
من با اسپرم ضعیف باردار شدم
من با موروفولوژی ۲ باردار شدم
ضعیف که دیر باردار میشی دیگه تا 2 سال طول بکشه شاید چون ضعیف میشه احتمال سقطم بالاس یا 3 سال طول بکشه دکتر بری زودتر میشی
بله خدا بخواد میشه، فقط باید اقدامتو داشته باشی، بی خیال باشی و بسپاری به خدا
ضعیف یعنی چی. یکی هست تعداد اسپرمش زیاده ولی تحرک کمه یکی هست تحرک کمه موروفولوژی خوبه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.