خانمها میگم شما جفت ک پایین دارین همش دراز کشیدین یا نه رو مبل هم میشینید

۶ پاسخ

نه بابا من فقط کار سنگین نمیکنم میشینم‌مهمون هم‌میرم‌ ولی یه سر نمیشینم قدم میزنم دراز میکشم‌نیم‌ساعت

ن من هم میشینم هم راه میرم ولی کم همم دراز میکشم

علاعم جفت پایین چیه

من دراز میکشم بیشتر ،اما رو مبلم می‌شینم ، کار سنگین نمیکنم ،خونه مم همکف انشالله تا انومالی بره بالا جفت

من کارامو الان چند روزه دارم انجام میدم اما بین کارام نمیشینم دراز میکشم

من جفتم پایین بود
بیشتر دراز میکشیدم
ولی اینجوری نبود که اصلا نشینم
مهم اینه سرپا نباشی خیلی
خم نشی
سبک سنگین نکنی
پله بالا پایین نری

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری