خانمها شما سیمونی رو همش مادرتون میخره یا خودتون هم می‌خرین؟؟؟

۲۰ پاسخ

😐🙄خدایا این رسم مزخرف و بردار. من موندم چرا سیسمونی مادر بخره. وظبفه ی پدرو مادر بچه هست. نه خانواده مادری... پووووووف

همش خودمون

بیشتر خانوادم‌مقداریشو منو همسرم رسممونم اینکه ست بیمارستان خانواده همسر هزینه کنه بخره🙃

همشو خودمون میخریم 😄

والا مادر پدرامون چه گرفتاری شدن از دستمون😐جهااااز سیسمونی چه خبره دیگ

من جهیزیه م‌رو هم بیشترش رو خودم خریدم ولی با شرایط الان اولا سعی میکنم چیزایی که واجب نیست واقعا نخرم چون یه بچه کوچیک درک داشتن خیلی چیز هارو نداره تا بزرگ شه و درکش برسه بعد بقیه چیزا رو میخرم یعنی متناسب با سنش و‌نیازهاش الانم قصد دارم چیزهای واجب رو تاحدودی مادرم الباقی خودم

ما خودمون همه چیزو خریدیم

ما که تصمیم گرفتیم خودمون بخریم

والا فقط دخترم و مادرم تو گوشی نگاه میکنن بچه ی من هیچی جزء ماشین اسباب بازی نداره

مامانم اینا میخرن ولی خودمم چیزی دوست داشته باشم میگیرم

واسه بچه اولم همرو مامانم خرید حتی جشن سیسمونیم گرفتیم😄

هم خودم خریدم هم مامانم

من سر پسر اولم اجازه ندادم مامانم هیچی بخره

والا من اولی و دومی و مادرم خرید
سومی هم احتمالا گشاد بازی در بیارم خودش بخره 🤣

عزیزم اگر توانایی مالی دارن و بگیرن، لطف کردن، وگرنه این وظیفه پدر و مادر بچه هست، اونا تصمیم میگیرن که یک بچه رو بدنیا بیارن
این نظر منه

هم خودم خریدم هم مامانم
مامانم تخت کالسکه کریر و اینا خرید
خودم خورده ریز لباسای خونگی شیشه شیر سرلاک خوری تاب اینا

خودمون

من لباس ایناوخودمم خریدم ولی بزرگارو مامانم میخره

من بچه اولم هیچی نخریدن این یکی هم نمیخرن همش خودم میگیرم

هم خودم میخرم هم مامانم

سوال های مرتبط

مامان 🩵آقا نی نی🩵 مامان 🩵آقا نی نی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری