رفتم سونو هماتوم ۵۰ درصد بودم
رفع میشه ؟😭😭😭😭😭

۱۰ پاسخ

عزیزم منم هماتوم داشتم هیچ استرس نداشته باشه از من ۵۰ درصد ساک گرفته بود ماه چهارم رفع شد تا اون موقع همیش لکه بینی داشتم

خالخ من75درصد داشت استراحت کرد خوب شد

به هیچ عنوان تحریک و رابطه جنسی نداشته باش

من 10 درصد دارم پدرم صلواتی شده همش استراحتم بازم کمر درد دارم لگنم درد میکنه لکه بینی دارم

استراحت مطلق باش و مرتب شیاف استفاده کن

من ۳۰درصد بودم جذب شد رفت استراحت کن خیلی شیاف بزار حتما چیز سنگین بلند نکن رابطه. هم نداشته باش

مال منم یه هفته پیش سونو گفت ۸سانته یعنی ۵۰درصد کیسه را گرفته هنوزم خونریزی قهوه ای دارم.شما خونریزی داری.؟؟؟؟

به به😂به استراحت مطلق خوش اومدی

استراحت کن آره رفع میشه
استراحت مطلق

منم رفتم همینو گفت بهم الان شیاف استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری