نسبت به وزن های کمتر سخت تر درمیاد ولی خیلی بستگی به لگن و بدنت داره
یکی از آشناهای ما بچش ۳۷۰۰ بود مثل اینکه مادر اخراش کم آورده بود و بچه داخل لگن گیر کرده بود میگن با دستگاه کشیدن بچه رو و احیا کردن بچه رو خداروشکر الان هر دوشون خوبن
من بخدا پسر کوچیکم ۴ کیلو نیم بود. بدنم نابود شد طبیعی اوردمش ولی. باز. درد های اون بچام داشت ک ۳۹۰۰ بود و ۳۷۰۰
من دخترم 2800بود پسرم 3750دردم یجور بود فرقی نداشت
واسه من دخترم ۴۱۰۰ اومد مرگو با چشمام دیدم
من 3800 بود. یا یه نصفه زور اومد. ولی لگنم درشته
منو مامانم۳۸۰۰ طبیعی به دنیا اورده گفت بخیه خوردم
درشته خب آره
من ۳۵۰۰ کردم اره تا ۴نیم طبعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.