۶ پاسخ

با نهایت احترام
من خودم طبیعی دوست دارم یعنی مژه هارو زیاد غیر طبیعی نکنه ویک دست باشه این سبک که انتهاش بلند تره بیشتر مجلیسه انگار

نه بد نشده
منم گذاشتم تو تاپیکام هست

بدون فیلتر کاش میزاشتی معلوم میشود

خیلی قشنگه

خوبه ديگه

كووووو

سوال های مرتبط