مامانا دستور عدسی برا نینی بدین 😘

۲ پاسخ

عدسی و سیب زمینی و کمی پیاز با یکم زردچوبه و اب گذاشتم پخت بعدش له کردم با یکم کره دادم دخترم خورد خیلی دوست داشت

سوال منم هست😅

سوال های مرتبط

مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی