۵ پاسخ

من نمیدونم دلیل غذا نخوردنش چیه از دندونه یا زده شده از غذا نمیدونم چیه که اصلا نمیخوره ،من دیگه جدیدا دیدم هیچی نمیخوره یا غذا میکس میکنم با سرنگ چندتا میدم یا شیرکش گوشت یا بلدرچین درست میکنم ابشو چندتا با سرنگ میدم میگم اقلا اینا قوت داره

صبور بایستی باشی دندون درآوردن کلن پروسه سنگینی هست

صبر میکنم تا اون دوره بگزره

هیچ ناراحت میشم امروز پسرم بعد از سه روز فقط شیر خوردن سه تیکه کوچیک سیب زمینی خورد خدا شاهده رو ابرها رفتم واسه همین یه ذره

من به سختتتتی تحمل می‌کنم. البته حالت عادی هم نهایتا ۲ ق میخوره😄

سوال های مرتبط