۳ پاسخ

تا۳۷ خوبه

نرماله عزیزم
از ۳۵ تا ۳۷
۳۷ و نیم به بعد جز تب به حساب میاد

اره نرماله بالای ۳۷ یعنی تب

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۳ ماهگی
مامان آراد
آرش مامان آراد آرش ۲ سالگی