خب اگه باردار هستید بهتره از پزشک بپرسید چون میترسم اشتباه گفته باشم مامان ماهک
کمه براش باید تو این سن ۱۲۰ تا ۱۵۰ میل بخوره
شاید شیر شما بیشتره.؟؟؟
خيلي كمه براي اين سن از اولش زياد بده كه بعد بخوره نه اينكه نخوره بخواي به زور بهش بدي
شیر خودتون چقدره؟ من آخه یک سینم فقط پر میشه اون یکی نههه،تازه دیر پر میشه
من آخه از نوزادی دکتر گفت بده ،۶۰ تا ،۶۰ تا دادم یک ماه بعد یا دوماه بعد ۹۰ تا و...شما ۹۰تا دادی دو هفته دیگه ۱۰۰ تا بده ،یواش یواش ۱۰تا اضافه کن
خوبه عزیزم چون شیرخودتم میخوره کافیه همینقد بدی هردفعه
آره باید کم کم بدید یواش یواش زیاد کنید
برای شروع از همین قدر شروع کن بیشتر بدی ممکن بالا بیاره کم کم ببر بالا ، شیر خشک و زیاد بدی بالا میارن
۹۰ تا رو هزچند ساعت میخوره؟
150هر سه ساعت
شیرخودتونم میدید؟
۹۰ خیلی کمه
تا ۱۵۰ تا رو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.