سلام بچه ها یه طعم سرلاک خوب معرفی کنید

۶ پاسخ

موز و گندم

موز و گندم دخترم خیلی اوق میزنه
گندم و میوه رو خیلی بهتر میخورد
گندم و خرما رو هم هنوز باز نکردم

گنم و خرما🤤

سرلاک خرما

من اصلا ندادم بهش
کیوی از کی مجازه؟

من هرچی دادم نخورد دوست نداشت

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۴ ماهگی