۹ پاسخ

اره قشنگم اچ سی جی همون هورمون بارداریه که فقط تو بارداری نشون داده میشه برای شما هم مثبته فقط برای اینکه ببینی بتات بالا رفته یا نه ۴۸ساعت بعدش ازمایش بده همون جایی که این ازمایش رو دادی من یه بار بتا دادم بردم دکتر نشون دادم گفت ۴۸ ساعت بعدش باز بتا بده درحالی که بتام بالا بود محض اطمینان میگن دوباره بده

آرهههه مثبته عزیزم مبارکه 😍

مبارکه

مبارکه مثبته

مثبته عزیزم
وای زود رفتی فعلا کمه
کم کم برای خودش میره بالا🥰😍

مبارکه عزیزم مثبته اما ۴۸ ساعت دیگه برو تکرار کن باید دو برابر بشه تا خیالت راحت شه

اره عزیزم مثبته😍

آره عزیزم مبارکه

بله گلم مبارکت باشه 😍

سوال های مرتبط

مامان فرفری 👶🏻💙 مامان فرفری 👶🏻💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان گلاره مامان گلاره هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان مامان نیکان هفته بیست‌وسوم بارداری