بله ولی بازم باید تکرارش کنی چون عدد کمیه بعد ۴۸ ساعت همون ازمایشگاه هم فقط باید تکرار شه اگه شده بود ۱۵۰ یعنی اوکی داره رشد میکنه و واقعی خدای نکرده اگه کمتر شده بود یا افت داشت یعنی کاذب
آره عزیزم مثبته
۳روز قبل موعده خوبه عددش
مبارکههه عزیزم 😍
من قبل موعد رفتم کم بود که کار خوبی ام کردم رفتم دکتر بهم شیاف داده
الکی استرس ندین بهش بتاش خیلی خوبه ۳روز هم مونده به موعدش این شده عزیزم دکتر برای همه میگه بتا رو تکرار کنن برا خودم اولش ۲۳۲ بود ولی دکتر گفت ۴۸ساعت دیگه تو همون ازمایشگاهی که دادی دوباره بتا بده فقط برای اینکه ببینه بتات رشد کرده یا نه معمولا میگن ۲برابر میشه اگه ۲یا ۳تا عدد هم اینو اونور شد اشکال نداره جای نگرانی نداره
اره مثبتی گلم مبارکا باشه😍😍😍😍
بله عزیزم مثبت مبارکه دختر چقدر زود رفتی آزمایش ک بد استرس میگیری ک چرا بتات کمه و بعد موعدتم باید تکرارش کنی صبر میکردی یه هفته بعد موعدت میرفتی خیالت راحت میشد دیگ لازم به تکرارم نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.