۶ پاسخ

من‌هیچ علائمی نداشتم
حتی لکه بینی هم نداشتم
رفتم سنو متوجه شدن

عزیزم امیدت به خدا باشه اگه روزیش تو این دنیا باشه میمونه من هفته ششم دکترم گفت ضربان قلبشون پایینه از بین می‌رن ولی دو هفته بعدش رفتم سونو خداروشکر سالم بودن

همه علایم ‌از بین‌میره

علائم های بارداری دیگ کم کم تموم میشه

هیچ علائمی نداره

علایم هاهمه میره من همینجوری بودم تمام علایمم رفت بعد افتادم به لکه بینی

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری