۶ پاسخ

سلام عزیزم من۳تا بچه هام با دکتر نسرین بعلول بودم و عالیه از همه نظر من ۲اسفند زایمان کردم

حقی هم تو بیمارستان سینا انجام میده

دکتر مهاجری خیلی خوبه

دکتر شیبانی

شیبانی
نجفی

دکتر من برادران که فردا نوبت سزارین دارم

سوال های مرتبط