من چند روز پیش با پمپ درد و اتاق خصوصی دبل که ۲ تا همراهی برام واستن حدود ۶۰ تومن شد
من حضوری رفتم چندروز پیش 25تا 27تومن بود
۳۵ قبل عید
من دوروز پیش زنگ زدم. گفتن آزاد ۱۰۰ با بیمه ۵۰🤐
من ۲اسفند زایمان کردم با اتاق وی آی پی ۵۰در اومد۲۵۰۰پول فیلمبرداری دادم تزیین نداشتم
دوستان بیمارستان قائم مشهد چطور بیمارستانی هست برای زایمان سزارین؟ دولتی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.