۶ پاسخ

من چند روز پیش با پمپ درد و اتاق خصوصی دبل که ۲ تا همراهی برام واستن حدود ۶۰ تومن شد

من حضوری‌ رفتم چندروز پیش 25تا 27تومن بود

۳۵ قبل عید

من دوروز پیش زنگ زدم. گفتن آزاد ۱۰۰ با بیمه ۵۰🤐

من ۲اسفند زایمان کردم با اتاق وی آی پی ۵۰در اومد۲۵۰۰پول فیلمبرداری دادم تزیین نداشتم

دوستان بیمارستان قائم مشهد چطور بیمارستانی هست برای زایمان سزارین؟ دولتی هست؟

سوال های مرتبط