هماتومم زیاده
و مشکل دیگه ای دارم

تصویر
۴ پاسخ

استراحت نسبی کنم مشکلی پیش نمیاد ک

موقع سونو قلب هم هماتوم داشتین؟

همه چی خوبه هماتومتم زیاد نیس
با شیاف و آمپول جذب میشه

ن هماتومت خیلی نیست برو دکتر امپول و شیاف بده استراحت کن میره

سوال های مرتبط