خانما ۱۲هفته و ۵روز خوبه واسه غربالگری یا دیر؟؟

۶ پاسخ

معمولا تا سه روز همه انجام میدن زودتر انجام بده

برو عزیزم خوبه

اره خوبه

۱۲ هفته و ۴ روز بهترین تایمشه ولی همین موقع هم بری خوبه ولی نزار دیرتر بشه

اوکیه برو زودتر ۱۱تا۱۳هفتس

من نتونستم اینقدر صبر کنم ۱۱ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری