من اصن حس نمیکنم نی نی تکون بخوره
همش استرس دارم🥺😥

۸ پاسخ

نگران نباش جانم

هنوز خیلی زوده عزیزدلم

وای منم
دوست دارم مدام صدای قلبشو‌بشنوم

هیچ طوری نیست منم حس نمیکنم .استرس نداره گلی

زوده هنوز

چون هنوز زوده عزیزم

تا ۲۲ ۲۴ هفته فرصت هست نگران نباش

هنوز زوده
تا هفته ۲۴ وقت داری حس نکنی

سوال های مرتبط

مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری