۹ پاسخ

من تا الان هیچ خوراکی بیرونی به دخترم ندادم چون الرژی گاوی و تخم مرغی داره

درخواست میدی 🥲
آره گلم

نه عزیزم
از این سبک خوراکی ها نمیدم اصلا

اینا رو یبار من خریدم روش نوشته بود زیر دوسال ممنوعه

من پسر بزرگم عاشق غلات و شیر هست میخرم براش گاهی کوچیک خالی ی دونه بر مبدارع

ما هیچ چیز کارخونه ای نمیدیم مگررررر این ک یه دونه دونه تک بهش بدم وگرنه هرگز

آره من میدم با شیر جوشیده

من چند باری خریدم براش اما دوست نداشت یکی دو تا خورد دیگه نخورد

آره من میدم در حد چند دونه میخوره

سوال های مرتبط