منم هفته هشت گرفتم هنوز جای تاولها هم هستش. بستری شدم بیمارستان الان هفته یازدهمم منتظرم دوازده بشه برم سونو انتی. انشالله برا بچمون چیزی نمیشه عزیزم توکلمون بر خدا
زن داداش من گرفت، ولی بستری شد تحت نظر بود
خداروشکر دخترش صحیح و سلامته ۱۷ سالشه الان
ایشالا خدا بلا رو دور کنه از نی نی ولی متاسفانه من تو بارداری قبلم تو هفته ۷ گرفتم دوقلو باردار بودم جفتشون ایست قلبی کردن
من که ن ولی از اقوام گرفت ماشالا دخترش سالم الان یک سال و نیمشه یخورده اذیت شد دکتر خوب برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.