خانما داد بلند زدم به جنین آسیب نمی‌رسه ؟

۸ پاسخ

من معلمم روزی صد دفعه داد میزنم ترسوندیم

انشالله به سلامتی زایمان می‌کنیم

گلم همه از این استرس ها داشتن من خودمم همش به چیزهای بد فکر میکردم استرس نداشته باش خدا خودش حواسش هست

منم زیاد داد میزنم این چند وقت🤣🤣🤣هیچی نمیشه داد بزن

چقدر استرس داری عزیزم برای هر چیزی این قدر نگرانش نشو جای جنین خوبه این استرس بد تره برات

چه چیزایی خدایا داد چه ربطی به جنین داره

ببخشید نتونستم نخندم🤣حلال کن🤭🫠

نه جنین جاش محکمه نترس

سوال های مرتبط

مامان غزل و تودلی❤️ مامان غزل و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری