اینترنت به جنین آسیب میزنه واقعا؟

۲۲ پاسخ

هیچی اندازه آدم ها فضول اطراف و اونایی که به زور میخوان عقیده و اعتقادشان رو بکن تو ما ... ت ما به جنین آسیب نمیزنه . تجربه شخصیمه البته 🤪

چقدرم که ما اینترنت داریم🤣 اتفاقا وقتی وصل بود خیلی استفاده خوبی میکردم همش سوالامو از چت جی بی تی میپرسیدم ازمایشامو تفسیر میکرد الان توبرنامه های مزخرف داخلی باید بزور یچیزیوپیدا کنیم فقط استرس به ادم وارد میشه

هر چقد بیخیال باشی بچت همونقدر خوب بزرگ میشه حساس باشی سر همه چی زبونم لال دور از جون کوچولوی شما همه مریض میشه

والا برای من که از اول بارداری استراحت داشتم و العان استراحت مطلقم دیگه هیچ سرگرمی ندارم و خونه مامانمم کار دیگه ای ندارم

حالا کو اینترنت

روز انتقالم این سوالو تو کلاس آموزشی قبل انتقال یکی پرسید
دکتر گفت این آزمایش روی جنین موش و خرگوش و حیوانات دیگه انجام شده و آسیب دیدن اما خب جثه اونها کوچک تره و از لحاظ های دیگه تفاوت زیادی دارن با انسان
و برای همین نمیشه گفت به جنین انسان هم آسیب های این مدلی میزنه
اما برای احتیاط بیشتر،بهتره زیاد در معرضش نباشین به خصوص در فضایی مثل ماشین که بسته هست و بدنه ماشین فلزی، امواج اینترنت اسیبشون بیشتره
وای فای خیلی روشن نباشه یا در صورت روشن بودن، نزدیکش نباشین مثلا اتاق دیگه ای باشه
اینترنت خود گوشی هر موقع باهاش کار ندارین خاموش باشه

عزیزم من وای فای گوشی و ک میزنم 10تامودم از همسایه هارومیاره بالا من رعایت کنم بالاخره امواج میرسه ب آدم الان همه جا امواج مودم و اینترنت هست

نمدونم ولی ماهایی که تو خونه این و استراحت چاره چیه

مودم وای فای میگن اشعه داره و اون ضرر داره .از اول بارداری جمعش کردم منم

اگه مشکلات جامعه و گرونی بقیه اطرافیان لطف کنن رو اعصاب روان آدم راه نرن جنین چیزی نمیشه تا اینترنت ک خودمون میریم سمتش

حالتون خوبه!

هه بابا بیخیال منم مادرشوهرم پاره م کرده انقد میگه

اره عزیزم اگر فاصله بگیری بهتره

ما ۵ ماه قبله پیام😑😂

ن دکتر من گفت ن هیچ مشکلی نداره بچه تو شکم و تو کیسه اب هست هیچ مشکلی نداره

اجی الا تو زاییدی 😐😐

ببین اگه بخوایم خیلی حساس بشیم همه چیز الان به بچه اسیب وارد میکنه. از پارازیت گرفته تا جو اقتصادی و فرهنگی حاکم تو کشورمون ، ادمهای فضول اطرافمون، همسران بی درک، هورمونهای بالا و پایینمون، مواد غذایی که معلوم نیست با چه اب و خاکی رشد میکنن و غیره. هر چیزی ممکنه اسیب وارد کنه همونطور که به جسم و روح خودمون داره وارد میکنه. پس خیلی بهش فکر نکن و خودتو درگیرش نکن. سعی کن با ارامش داشتن یه بخشیشو جبران کنی. اینترنت الان یه بخش جدانشدنی تو زندگی ادمها هست. اگر حس میکنی این قضیه فکرتو مشغول میکنه میتونی زمانشو کمتر کنی تا خودتم راحت باشی

آره مخصوصا وای فای خیلیی دکترم تاکید کرد روشن نکنی گوشی هم روی شکمت نذاری

امیدوارم نزنه ،وای فای میگن خطرناکه

خونه وای فای داشته باشی خوب نیس

فکر نکنم همه ما الان تنها سرگرمی مون گوشیه اگ نباشه دیگ چیکار میتونیم بکنیم.😢

😑😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری