طبیعیه کاملا
عادیه دیگه،بخاطر سنشه اذیتش نکنید که حتما ارتباط بگیره
ترسشو درک کنید و سعی کنید بهش حس امنیت بدین حتی اگه تااخر بچسبه بهتون اونموقع
پسر منم همینه 😩
دخترمنم همینه خواهرعیدمهمونی میرم به غلط کردن میوفتم فقطم توبغل میمونه متاسفانه اطرافیانم زبون نفهمن حرف مفت میزنن بیشترمیرن رواعصاب ادم
عادیه فک کنم دختر منماینجور شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.