۵ پاسخ

طبیعیه کاملا

عادیه دیگه،بخاطر سنشه اذیتش نکنید که حتما ارتباط بگیره
ترسشو درک کنید و سعی کنید بهش حس امنیت بدین حتی اگه تااخر بچسبه بهتون اونموقع

پسر منم همینه 😩

دخترمنم همینه خواهرعیدمهمونی میرم به غلط کردن میوفتم فقطم توبغل میمونه متاسفانه اطرافیانم زبون نفهمن حرف مفت میزنن بیشترمیرن رواعصاب ادم

عادیه فک کنم دختر منم‌اینجور شده

سوال های مرتبط