ندارم طبیعی بود زایمانم نشد عکس بگیرم تو اون حالم
منم کسی نبود ازم عکس بگیره چون بیمارستان پولتی بود ولی سز شدم نشد و نبود کسی عکس بگیره😒
منو سورناجونم🥰
خيلي دوسش دارم🥹
نانازی
منم که اجازه گوشی نداشتم موقع عمل دخترم نیاوردن توریکاوری اوردن دیدم .اومدم تو بخش خواهرم ازدخترم عکس گرفت
🥺👶🏼منو گل پسری
بیهوشی کامل بودم عکس ندارم
ندارم 😁☹️☹️☹️
اینم منو نی نیم براش دعا کنید با دست کشیدنش بیرون دستش درد میکنه
😂😂😂😂تو گسم کشیدن بیرون وقت نکردم عکس بگیرم
طبیعی بودم توی اون حال اصلا نمیشد عکس بگیرم
طبیعی بودم اینقد جیغو داد کرده بودم قیافم داغون شده بود😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.