تو ۵ماهگی نه عزیزم
الان یک ماه سفت رو پاهاش وایمیسه ولی تو ۵ماهگیش مثل ژله و آبکی بود😅
نگران نباش بخدا هیچ مشکلی ندارن
پسر من رفته تو ۹ماه ، نه ۴دست و پا میره نه سینه خیز
فقط مثل عقربه ی ساعت میچرخه 🫤
ولی نگران نیستم اصلا
چون بچه ها باهم متفاوتن
برای امیرعلی جانم، هنوز زوده روپاهاش سفت وایسه
از فردا تایم بیشتری از زیربغلش نگهش دار، بذار وزنشو بندازه رو پاهاش
خیلی کم گاهی اره
ن اصلاااا
نه اللن ک ۷ ماهشه یکم وایمیسته
اره وایمیسته تا یکماه پیش نه بعد باهاش تمرینکردماوکیشد
دختر من از دوماهگی علاقه داشت وایسته
اره وایمیسته خیلی ام علاقه داره
البته عوضش غلتو هنوز نمیزنه
اره وایمیسته
۵ ماهگی نه الان چند هفته میشه اره ولی زود خسته میشه
آره..
دستشو دراز میکنه چیزی جلوش باشه برداره؟یا وقتی دمر شده روی دستاش بلند میشه؟؟
ارررع
شما چطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.