از روز دوم شروع میشه و من الان گریه هام رفته ولی باید برم مشاوره اینطور خوب نمیشم🥲
من همون روزای اول تا دهم چون دورم شلوغ بود و اون تنهایی با شوهرمو نداشتم یکم احساس افسردگی میکردم ولی یه چند روز بود بعدش دیگه اوکی بودم
من دوروز بعد زایمانم افسردگی گرفتم
فشارم بالا بود دوباره راهی بیمارستان شدم همش فکر میکردم قراره بمیرم همش گریه میکردم
ازروز اول من که فک میکردم هیچوقت اونطوری نمیشم شدم 🥲😔
اصلا ادم بدنش خیلی ضایع میشه بعد زایمان همه جای بدن من تبره شده میگن شش ماه طول میکشه بره اون سیاهی ها
از من بپرسی ک میگم از همون روز لعنتی اول
جفت از بدن جدا میشه افت هزار درصدی هورمونی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.