خانما علائم افسردگی بعد زایمان چیه ؟؟

۴ پاسخ

من بارداری قبلیم گرفتم و رفتم دارو گرفتم از دکتر حالم خوب نبود اصلا
همش گریه عصبانی

هیشکی درکت نمیکنه گاهی موقعا خوبی گاهی موقعا غمگین و افسرده جوری که میخوای داد بزنی

دلت گریه میخاد الکی ناراحتی غم داری دلت تنهایی میخاد وقتی بچه روشیر میدی غم عالم میریزه رو دلت من اینجوری بودم ولی بهش دامن نزدم

گریه، دلتنگی،

سوال های مرتبط

مامان tiamis 🧸🍯 مامان tiamis 🧸🍯 ۱۳ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی