پسر منم نداره😆
ویتامین د نداره عزیزم
ببریش دکتر امپول تزریق میکنن اگه اشتباه نکنم
یکی تز اشناهامون بردش بچشو۲بار فک کنم امپول زدن
پسر من داره ۱۱ماهش میشه هنوز دندون نداره
سلام عزیزم اینجا محدوده گروه تو سروش زدیم لینک خواستی
به این ایدی پیام بده سلام عزیزم اینجا محدوده گروه تو سروش زدیم لینک خواستی
به این ایدی پیام بده Nila_1404@
استوری همو هم ببیینم گروه شلوغه بدو
آره بعضی ها از یک سال به بعد درمیارن دندون
پسر منم نداره
دکترش گفت تا ۱۳ ماه فرصت داره برا دندون
پسر منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.