۱۱ پاسخ

دختر من یازده ماهگی دراورد

پسرمنم ندارع

اره طبیعیه تا ۱سالگی

بعضی بچه ها دیر درمیان
از اونورم دیرتر خراب میشه
نگراندنباش

دختر منم هنوز درنیاورده

پسر منم

دختر منم در نیاورده

خواهر من ۱۳ ماهگی در آورد

دکتر به من گفت تا ۱۴ماهگی اگه درنیاره طبیعی هست

پسر منم در نیاورده ولی میوایسه سرپاه

پسرمنم درنیاورده دکتر گف سیزده ماهگی بیار آمپول تجویز کنم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی