بچهای من اولین دندون شون ۱۳ ماهگی در اومد
دختر من ۱۴ ماهگی اولین دندونش دراومد ...دکتر گفت جای نگرانی نیست دیرتر دربیارن دیرتر هم خراب میشه
هیچی صبر کن
براش سویق استخوانساز بده خیلی تاثیر داره
پسر منم تقریبا آخرای ۱۰ بود سر زد دندونش
دیروز بهداشت بودم پسر منم نداره دندون گفت تا ۱۵ ماه جا دارن بچه ها و دندون دیرتر در بیارن بهتره دندوناشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.