۶ پاسخ

بچهای من اولین دندون شون ۱۳ ماهگی در اومد

دختر من ۱۴ ماهگی اولین دندونش دراومد ...دکتر گفت جای نگرانی نیست دیرتر دربیارن دیرتر هم خراب میشه

هیچی صبر کن

براش سویق استخوانساز بده خیلی تاثیر داره

پسر منم تقریبا آخرای ۱۰ بود سر زد دندونش

دیروز بهداشت بودم پسر منم نداره دندون گفت تا ۱۵ ماه جا دارن بچه ها و دندون دیرتر در بیارن بهتره دندوناشون

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی
مامان نفس مامانش 😍🥹 مامان نفس مامانش 😍🥹 ۱۲ ماهگی